سفارش موشن گرافیک ارزان ⭐️ تک تیزر ⭐️

تک تیزر

تبلیغات اینستاگرامی بهترین روش تبلیغاتی؟!

تاریخ انتشار
دسته بندی
مدت زمان مطالعه
  • به نظر شما آیا تبلیغات اینستاگرامی بهترین روش تبلیغات در فضای مجازی است؟ اگر کسب و کاری را در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام راه اندازی کرده‌اید، مطمئنا تبلیغات اینستاگرامی از جمله نیازهای اساسی شما بوده است. این روزها اینستاگرام به عنوان بزرگترین رسانه در راستای به نمایش گذاشتن محصولات و تبلیغات شناخته می شود. به گونه ای که بسیاری از افراد از طریق همین رسانه توانسته اند پول قابل توجهی را به جیب بزنند.

    اما مسئله اینجاست؛ برای تبلیغات در حوزه اینستاگرام و پرداهت هزینه، باید عملکردی هوشمندانه داشته باشید. نمیتوانید کتمان کنید که بیزینس خرج ندارد. تا جایی که مقدور است باید خرج کنید تا سرمایه اولیه به شما بازگردد.

    اما فارغ از تمامی مسائلی که ذکر کردیم. چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید که مشتریان بیشتری به سراغ محصولات و خدمات شما بیاید؟

    آیا تنها در صفحه خودتان تبلیغ کنید یا انجام این کار را به سلبریتی های شناخته شده در اینستاگرام بسپارید؟ یا از قابلیت اسپانسری تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید؟مطمئنا یکی از این روش ها نتیجه و بازدهی بالاتری خواهد داشت.

    اینها از جمله سوالاتی است که در ذهن مخاطبان قبل از تبلیغات اینستاگرامی شکل می گیرد. از همین رو ما در این مقاله در نظر داریم توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

    بهترین روش تبلیغات اینستاگرامی کدام است؟

    تبلیغات اینستاگرامی به شما این فرصت را می دهد تا با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارید، در آن تبلیغ کنید. و افزایش فالوور را به همراه داشته باشید. اما بهره گیری از کدام روش میتواند نتیجه مطلوب را به همراه داشته باشد؟

    براساس تجربیات بدست آمده، تبلیغات در صفحات بزرگ اینستاگرامی، مناسب ترین و بهترین روش است.

    در واقع در این روش شما پس از تهیه یک بنر تبلیغاتی، آن را برای یک صفحه بزرگ ارسال می کنید و به ازای قرار دادن آن، هزینه ای را پرداخت خواهید کرد.

    مطمئنا با خود می گویید؛ همه ما این روش را می شناسیم و حتی از آن استفاده کرده ایم.

    اما!!!!!!

    نکته مهم اینجاست که این روش تبلیغات شامل دو مرحله است.

    مرحله اول؛ آماده کردن بنر

    مرحله دوم؛ انتخاب و پیدا کردن یک صفحه بزرگ

    ریزه کاری های بسیار مهمی وجود دارد که در افزایش فالورر اینستاگرامی تاثیری وحشتناک خواهد داشت.

    بیایید مثال واضح تری بزنیم؛ شاید بتوانید قورمه سبزی جانیافتاده را میل کنید و از گرسنگی رها شوید، اما حس خوب خوشمزگی آن را هیچگاه تجربه نخواهید کرد.

    پس برای بهره گیری از این روش و رسیدن به نتیجه دلخواه؛ باید به نکاتی که در ادامه شرح می دهیم توجه ویژه داشته باشید.

    تبلیغات به چند صورت انجام می شود؟

    امروزه در دنیای پیشرفته ای زندگی می کنیم، پس اگر تنها یک روش تبلیغات اینستاگرامی را می شناسید. نیاز است کمی به خود زحمت دهید و کمی مطالعه کنید.

    در ادامه شما را با 3 روش تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم:

    1.تبلیغات بنری

     تبلیغات بنری در اینستاگرام چیست؟

    در اینجا به هیچ عنوان منظورمان عکس یا ویدئو نیست. شما یک بنر تبلیغاتی آماده خواهید کرد و به صفحه بزرگ مدنظرتان ارسال خواهید کرد. بنر طراحی شده باید آنقدر جذابیت داشته باشد که بر روی فالوورهای آن صفحه پرطرفدار تاثیر بگذارد.

    اغلب توصیه می شود برای ساخت این بنرها، به افراد متخصص مراجعه کنید. هزینه این نوع از تبلیغات اینستاگرامی نیز به طور معمول ساعتی محاسبه خواهد شد.

    2.تبلیغات ویدئویی

    وقتی اسم این نوع از تبلیغات اینستاگرامی را می خواهید مطمئنا به ماهیت آن پی خواهید برد. این نوع از تبلیغات تنها مختص ویدئو است. در این راستا متخصصان شرکت تک تیزر به راحتی میتوانند راهنمایی ها و کارشناسی های دقیقی را در اختیار شما قرار دهند. تنها کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید.

    با این کار در این نوع از تبلیغات شما باید یک ویدئو از کاری که انجام می دهید آماده کنید و آن را به صفحات بزرگ برای تبلیغ در اینستاگرام بدهید. حال این ویدئو میتواند انیمیشنی باشد که از روش استاپ موشن استفاده شده یا نمایی از محیط کار شما باشد. با توجه به اینکه تفاوت هایی میان تبلیغ ویدئویی و بنری وجود دارد. نحوه محاسبه قیمت آنها نیز متفاوت است.

    معمولا 2 پیشنهاد برای این نوع از تبلیغات ویدئویی وجود دارد:

    روش اول به مانند تبلیغات ساعتی بنری است. درواقع شما ویدئو آماده شده را در اختیار صفحه موردنظر می دهید و او در ازای 24 ساعت منتشر کردن آن، هزینه ای را دریافت می کنند. قیمت ها نیز مشابه تبلیغات بنری است.

    اما در روش دوم یکم جریان متفاوت است. هزینه تبلیغات ویدئویی اینستاگرامی براساس میزان بازدید آن محاسبه خواهد شد. به عنوان مثال شما عنوان می کنید که 1000 بازدید را برای ویدئو مدنظر دارم. ادمین نیز پس از کسب 1000 بازدید آن را پاک می کند.

    3.تبلیغات استوری

    از زمانی که اینستاگرام قابلیت استوری را به این اپلیکیشن اضافه کرده، نوع دیگری از تبلیغات اینستاگرامی تحت عنوان تبلیغات استوری رواج پیدا کرده است. در این مدل از تبلیغات، شما بنر طراحی شده را در اختیار یک صفحه بزرگ قرار می دهید و او 24 ساعت آن را در استوری خود منتشر می کند.

    معمولا این نوع از تبلیغات برای کسانی مناسب است که قصد فروش یک محصول دارند. یا حتی میخواهند بازدید از وب سایت خود را افزایش دهند. اگر پیج اینستاگرامی مدنظر شما 10هزار فالوور داشته باشد، امکان قرار دادن لینک سایت در استوری وجود دارد.

    زمانی که لینک در استوری قرار داشته باشد، امکان افزایش فالوور اینستاگرامی نیز بیشتر خواهد شد. البته هزینه انها نیز متفاوت است.

    کلام آخر

    در این محتوا تا حد امکان شما را با تبلیغات اینستاگرامی و چگونه تعیین هزینه ها آشنا کردیم. با این حال اگر سوالی ذهن شما را مشغول کرده میتوانید با کارشناسان تک تیزر ارتباط برقرار کنید. چه بسا که متخصصان تک تیزر نیز میتوانند در راستای تهیه بنرهای تبلیغاتی و حتی تیزر و ویدئو نیز به شما کمک کنند.

    تنها کافیست به بخش تماس باما مراجعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    سایت های مفید: مرز سفرالاخبارمجله بک پک تراول – چشم انداز سفر – فود کیک – آموزش آشپزی ـ ترفندهای شیرینی پزی